Töö kirjeldus
- sissetulevate ja väljuvate arvete kontrollimine ja sisestamine
- infoliikumise korraldamine (telefon, e-post, faks, tavapost, siseinfo)
- dokumendihaldus jm asjaajamine
- büroo kindlustamine vajalike materjalide ja töövahenditega
Nõudmised kandidaadile
- korrektsus, täpsus, kohusetundlikkus
- eelnev töökogemus raamatupidaja ja sekretärina
- koostöövalmidus ja suhtlemisoskus
- väga hea eesti keele oskus (kõnes ja kirjas)
- iseseisvus ja analüüsioskus
- hea arvutioskus (Word, Excel)
Kasuks tuleb:
- töökogemus rahvusvahelises töökeskkonnas (Läti ja Leedu ettevõtetega töötamise kogemus)
- raamatupidamisprogrammide tundmine
- vene ja inglise keele oskus
Ettevõte pakub
võimalust enesearenduseks ja koolitusteks rahvusvahelises ettevõttes
häid töötingimusi
konkurentsivõimelist palka
tööleping tähtajaline