
- Ostuarvete käsitlemine ja kontroll erinevate andmebaasidega. Kinnitamisprotsessi haldamine;
- Kulu-, telefoni- ja lähetusaruannete töötlemine, sisestamine ja kontroll;
- Konsernisiseste arvete sisestamine ja kontroll;
- Info kogumine projektide kohta ning sisestamine tööprogrammidesse. Koostöö ja suhtlemine projektijuhtidega probleemide lahendamisel;
- Pearaamatupidaja assisteerimine ja erinevate finantsaruannete koostamine;
- Aruannete koostamine Excelis;
- Suhtlemine hankijatega ja klientidega;
- Auditeerimise protsessis osalemine;
- Raamatupidamisalaste dokumentide korrashoid ja arhiveerimine;
- Lisanduvad ülesanded sekretäri töövaldkonnast.
- Erialane kõrgharidus finantsvaldkonnas;
- Kolmeaastane töökogemus finantsvaldkonnas;
- Hea eesti ja inglise keele oskus nii kõnes kui ka kirjas;
- Korrektsus, tähelepanu detailidele, kohusetundlikkus, valmisolek meeskonnatööks rahvusvahelises tiimis;
- Tugev Exceli kasutamisoskus;
- Tugev analüüsivõime ning pingetaluvus;
- Rutiinitaluvus;
- Õppimis- ja kohanemisvõime muutuvas keskkonnas.
- Koolitust konkreetseks tööks;
- Motivatsioonipaketti, mis koosneb konkurentsivõimelisest põhipalgast, mitmetest hüvedest ja kaasaegsest töökeskkonnast;
- Töötamist oma ala tippspetsialistide nooruslikus meeskonnas;
- Arengu- ja karjäärivõimalusi rahvusvahelises kiirelt kasvavas telekommunikatsioonikontsernis.
CITIC Telecom CPC Estonia is part of CITIC Telecom International CPC, a leading Global Local ICT solutions partner with worldwide footprint and local presence. We serve customers from all over the globe by addressing their specific business requirements with our tailored connectivity, cloud computing, hosting and security solutions.
Whether you are a Western company looking to expand into APAC or an Asian company targeting new European markets, CITIC Telecom CPC can help you accelerate digital transformation and expansion by leveraging our global reach, local support and smart solutions.
Your business will be supported by a certified network professionals and security experts, as well as world class infrastructure and extensive coverage, including 140+ network PoPs; 18+ cloud operation centers and 30+ Cloud Data Center across 130 countries.