https://www.cvkeskus.ee/44217

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #44217

Raamatupidaja-finantsist

CVKeskus.ee klient
Harjumaa
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

Igapäevaste kuludokumentide käsitlemine: kulukohtade määramine, arvete sisestamine,registrikannete teostamine;
Dokumentide ettevalmistamine faktooringusse saatmiseks: kontrollida tellimuste ja arvete vastavust lepingutingimustele, kooskõlastada erinevused, suhelda faktooringettevõttega;
Kontrollide arvete laekumist, informeerida projektijuhte ja faktooringfirmat laekumiste hilinemistest;
Teostada igapäevaseid pangaülekandeid,sisestada laekumised, koostada rahavoogude ülevaadet.Vajadusel suhelda pankade ja klientidega.
Vastavalt vajadusele koostada analüüse ja ülevaateid ettevõtte juhtkonnale.


Nõudmised kandidaadile

vähemalt finantsalane kesk-eri haridus
praktilise töö kogemus finantsisti või raamatupidajana vähemalt 2 a.
väga head eesti keele valdamist kõnes ja kirjas
head inglise keele valdamist kõnes ja kirjas
väga head arvuti kasutamise oskust

Kasuks tuleb:

analüüsivõime ja täpsus
maksuseaduste hea tundmine
teadmised AXAPTAst
pingetaluvus
elukoha lähedus


Ettevõte pakub

kindlat ja stabiilset töösuhet arenevas ettevõttes
vastutusrikast tööd ja eneseteostuse võimalust
erialast täiendkoolitust
konkurentsivõimelist töötasu


Tööpakkumise number
#44217

Asukoht:
Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Lisainfo:
palgatöötaja
Kuulutus aegub:
1. mai 2005
Kuulutus sisestati:
21. aprill 2005

CVKeskus.ee klient

AS Mistra-Autex toodab nõeltöödeldud ja taftitud siseviimistlus materjale ning detaile autotööstusele ja nende allhankijatele

Vaata rohkem

You are applying to:
Raamatupidaja-finantsist
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!