https://www.cvkeskus.ee/44729

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #44729

PROJEKTIJUHT

CVKeskus.ee klient
Tallinn, Harjumaa
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

Kütte, sise- ja välisvee kanalisatsiooni, välistrasside ja muude eriehitustööde ettevalmistamine, koordineerimine, jälgimine ja dokumenteerimine. Projektide tähtaegne ja kvaliteetne juhtimine koos kõikide sinna juurde kuuluvate formaalsuste täitmise ning nende organiseerimisega: tööde juhtimine ja jälgimine, tööde teostamine vastavalt projektile.


Nõudmised kandidaadile

  • Vajalik erialane kõrgharidus (võib olla lõpetamisel);
  • 3 aastane erialane töökogemus;
  • 1 aastane projektide juhtimise kogemus;
  • otsustusvõime, iseseisvus;
  • korrektne, kohusetundlik;
  • eesti keel kõrgtasemel (kõnes ja kirjas), vene keel suhtlemistasemel (kõnes);
  • juhiload.


Ettevõte pakub

  • Kaasaegseid töövahendeid;
  • vajadusel täiendkoolitust;
  • töötulemustest sõltuvat töötasu;
  • meeldivat ja töökat meekonda.


Lisainfo

NÕUDMISTELE VASTAVAD kandidaadid võivad saata oma cv aadressil gerly.tuisk@cvkeskus.ee. Lisainfo telefonil 56 22 9794.


Tööpakkumise number
#44729

Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Lisainfo:
palgatöötaja
Kuulutus aegub:
3. juuni 2005
Kuulutus sisestati:
3. mai 2005

CVKeskus.ee klient

AventEST OÜ asutati aastal 2001. Algseks tegevusvaldkonnaks oli ventilatsioon. Nõudluse survel aga ainult ühe alaga tegeleda oli pisut liiga vähe. Praeguseks hetkeks on ettevõte jõudnud tasemele , kus tegeletakse kütte,-ventilatsiooni-veevarustus-ja kanalisatsioonitöödega. Samuti tehakse välistrasse- küte, vesi, kanalisatsioon.

Vaata rohkem

You are applying to:
PROJEKTIJUHT
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!