
PERSONALITÖÖTAJA RIIGIASUTUSES (AJUTINE)
Töö kirjeldus
Otsime riigiasutusse personalitööalaste ning töökeskkonnaspetsialisti teadmiste ja kogemustega, aktiivse hoiakuga töötajat.
Personalitöötaja töö sisuks on:
* abistamine personaliandmete ülekandmisel SAPi
* osalemine värbamise protsessis (töökirjelduste kokkupanek koostöös osakonnajuhiga, töökuulutuste ülespanek, CVde esmane läbivaatamine, töövestluste kokkuleppimine, tagasiside andmine kandidaatidele ja töövestlustel osalemine)
* tööohutuse ja -tervishoiu valdkonna korraldamine asutuses (esmaabiandjate määramine, töökeskkonnavolinike valimine, vastavate koolituste planeerimine, riskianalüüsi korraldamine jm)
* vajadusel muude täiendavate personalitöö valdkonna ülesannete täitmine.
Ootused kandidaadile
* kõrgharidus
* arvuti kasutamise oskus (sh MS Excel, MS Word, MS PowerPoint ja MS Outlook)
* eesti keele oskus kõrgtasemel nii kirjas kui kõnes
* varasem töökogemus personalivaldkonnas (eelkõige töökeskkonnaspetsialistina töötamise kogemus)
* kasuks tuleb SAPiga kokkupuutumise kogemus
* täpsus, korrektsus
* väga hea suhtlemisoskus
* sõbralikkus, abivalmidus ja positiivsus
* kohusetunne ja ausus
* esinduslik ja hoolitsetud välimus.
Ettevõte pakub
* mitmekülgset ja huvitavat personalialast tööd
* tööd riigiasutuses
* toetavat meeskonda
* häid arenguvõimalusi.
Lisainfo
Töö on ajutine, kestusega 6 kuud.
Töötaja osas teostatakse standardne taustakontroll (kriminaalkaristuse puudumine jmt) ning töötajaga sõlmitakse teabekaitse- ja konfidentsiaalsusleping.