
Töö sisaldab palju inimestega suhtlemist (telefonivestlused töötajatega ja tööotsijatega nii eesti kui vene keeles) ning tööd arvutiga (lepingute ning personalialase dokumentatsiooni vormistamine ja haldamine)
- personalialase dokumentatsiooni haldamine;
- töösuhte lõpetamise ja algamisega seotud toimingud (töölepingute sõlmimine, muutmine ja lõpetamine);
- juhtide ja töötajate nõustamine personalialastes küsimustes;
- koostöös juhatajaga personali värbamine ja valik.
- töökogemus antud valdkonnas ning soovitavalt ka vastav haridus;
- töösuhteid reguleerivate õigusaktide tundmine;
- arvutioskus (excel, outlook jne);
- hea eesti ja vene keele oskus ning inglise keele oskus;
- täpsus, iseseisvus, kohusetundlikkus;
-hea pingetaluvus ning suhtlusoskus;
- võimalust vajadusel viibida välislähetustel (euroopas);
- soovitav vanus 25 - 40 eluaastat.
Töös kasutatakse Microsoft Navision programmi (programmi oskus ei ole vajalik, koolitame vajadusel koha peal)
- head eneseteostuse võimalust;
- kaasaegset töökeskkonda;
- väga sõbralikku, väikest ning toetavat meeskonda;
- head palka (katseajal 13 000 krooni neto);
- reisikindlustust
- vahvat suhtumist töölistesse (suveperioodil võimaluse korral reeded vabad jne)