Töö kirjeldus
Personalispetsialisti tööülesanneteks on:
projektijuhi assisteerimine personalikonkursside läbiviimisel - tööpakkumiste koostamine ja sisestamine, töötamine tööotsijate andmebaasiga, kandideerijatele konkursside kohta informatsiooni andmine telefoni ja e-posti teel, CVde esmane selekteerimine, testide ja kokkuvõtete sisestamine andmebaasidesse.
koolituste ettevalmistamisel osalemine - materjalide koostamine, paljundamine ja komplekteerimine, info jagamine.
igapäevane kontoritöö - telefonile vastamine, bürootarvete ostmine jne.
Personalispetsialisti arenguperspektiiviks on saada projektijuhiks, kes viib iseseisvalt läbi personalikonkursse ja huvi korral valmistuda tööks koolitajana.
Ootused kandidaadile
Ettevõte pakub
Võimalust töötada huvitavas valdkonnas, arenemisvõimalust, sõbralikku tööõhkkonda.
Lisainfo
Kandideerimiseks ootame lisaks CVle ka palgasooviga motivatsioonikirja!