
Personaliosakonna juhataja asetäitja
Töö kirjeldus
Ametikoha eesmärgiks on personalitöö korraldamine, personali värbamise- ja hindamisprotsesside koordineerimine ja personalialase dokumentatsiooni vormistamine kooskõlas kehtivate õigusaktidega, personalialaste normdokumentide ja käskkirjade koostamine Sotsiaalkindlustusametis.
Ootused kandidaadile
- kõrgharidus (personalitöö)
- eelnev juhtimisalane kogemus (soovitavalt personalitöö valdkonnas avalikus teenistuses)
- meeskonnatöö, tulemustele orienteeritud tegutsemine
- kohusetunne, usaldusväärsus, täpsus ja korrektsus
- arvuti kasutamise oskus, sh teksti- ja tabeltöötluse ning andmebaaside kasutamise oskus
- eesti ja inglise keele oskus kõrgtasemel ning vene keele oskus kesktasemel - ametialase sõnavara valdamisega
- väga hea suuline ja kirjalik väljendusoskus
Ettevõte pakub
- huvitavat ja arendavat tööd kaasaegses töökeskkonnas
- arenguvõimalusi erialal
- head ja ajakohast täiendõpet
- stabiilset teenistust avalikus sektoris
- riigiteenistuja palgatingimusi, hea töö korral ametipalgale võivad lisanduda seaduses sätestatud lisatasud
Lisainfo
Kasuks tuleb:
- hea suhtlemisoskus, võime jagada oma teadmisi ja kogemusi kolleegidega
- loogilist mõtlemist ja head analüüsivõimet
- personaliarvestusprogrammi PERSONA kasutamise kogemus