
Personalijuhi ülesandeks on personalialase tegevuse korraldamine ettevõttes
1. Töötajate tööle vormistamine, töölepingute sõlmimine ja lõpetamine
2. Tööaja arvestuse pidamine
3. Puhkusegraafiku koostamine, puhkustele vormistamine ja jälgimine
4. Uute töötajate tööle värbamine, konkursside korraldamine ja läbiviimine
5. Bürootöö tehniline koordineerimine ja vajalike töövahendite tellimine
6. Asjaajamise korraldamine (lepingute administreerimine, käskkirjade ja kirjade vormistamine, dok. arhiveerimine jne)
7. Juhatuse assisteerimine
8. Saabuva korrespondentsi vastuvõtmine, sorteerimine, registreerimine ja edastamine
1. vähemalt 3-aastane töökogemus personalivaldkonnas
2. head teadmised tööseadusandlusest
3. hea eesti keele oskus kõnes ja kirjas, vene keele oskus suhtlemistasandil
4. väga hea suhtlemis- ja läbirääkimisoskus, ausus, korrektsus
5. hea arvutioskus
1. stabiilne palk ja töökoht
2. koolituse ja enesetäiendamise võimalus
Töökoht asub Sakus, 12 km Tallinnast.
AS Saku Maja on Saku vallas 1993. aastast tegutsev kommunaalmajanduse ning kinnisvarahaldusega tegelev ettevõte. Samuti on ettevõttel ajaloolises Saku mõisas asuv seminari -ja puhkekeskus. Ettevõttes töötab ca 60 töötajat ning 2010 a käive oli 46 miljonit krooni. AS Saku Maja ainuomanik on Saku vald.
AS Saku Maja eesmärgiks on oma klientidele usaldusväärsete ja mõistliku hinnaga elumugavusteenuste pakkumine. Kinnisvarahalduse ja kommunaalmajanduse arenguga kaasas käies pakume kliendile kõiki asjakohaseid teenuseid, vabastamaks elanikke kodu ülalpidamisega kaasnevatest argimuredest ning muutes kliendi elu võimalikult mugavaks ja probleemivabaks.