Töö kirjeldus
Personali- ja haldusspetsialistina on Sinu ülesandeks ettevõtte igapäevase personalitöö korraldamine, töövahendite ja töötingimuste tagamine, töösuhete administreerimine ja haldamine, personali tööajaarvestuse pidamine, värbamiste korraldamine ja läbiviimine (vajadusel renditööjõu haldamine). Lisaks korraldad töö- ja tuleohutusega seotud ennetustegevusi ning ettevõtte kinnisvarahaldusega seotud toiminguid.
Ootused kandidaadile
- omad vähemalt 3-aastast töökogemust personalivaldkonnas;
- oled kursis tööõigusalase seadusandlusega;
- omad rakenduslikku kõrgharidust, soovitavalt personalijuhtimises;
- valdad heal tasemel MS Office programme;
- valdad väga heal tasemel eesti keelt ning suhtlustasemel vene ja inglise keelt;
- oled kohusetundlik, väga hea organiseerimisoskusega ning omad operatiivset otsustusvõimet;
- Sulle meeldib toetada ja abiks olla ning oled tugev läbirääkija;
- oled positiivse ellusuhtumisega ja personalivaldkond on Sinu kirg!
Ettevõte pakub
- eneseteostus- ja arenguvõimalusi ambitsioonikas ettevõttes;
- võimalust kujundada ettevõtte arengulugu;
- töökeskkonda, mis on ümbritsetud tugevate oma ala spetsialistidega;
- konkurentsivõimelist töötasu