2023-08-23 14:48:55

Personali- ja haldusspetsialist

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Personali- ja haldusspetsialistina on Sinu ülesandeks ettevõtte igapäevase personalitöö korraldamine, töövahendite ja töötingimuste tagamine, töösuhete administreerimine ja haldamine, personali tööajaarvestuse pidamine, värbamiste korraldamine ja läbiviimine (vajadusel renditööjõu haldamine). Lisaks korraldad töö- ja tuleohutusega seotud ennetustegevusi ning ettevõtte kinnisvarahaldusega seotud toiminguid.

Ootused kandidaadile

  • omad vähemalt 3-aastast töökogemust personalivaldkonnas;
  • oled kursis tööõigusalase seadusandlusega;
  • omad rakenduslikku kõrgharidust, soovitavalt personalijuhtimises;
  • valdad heal tasemel MS Office programme;
  • valdad väga heal tasemel eesti keelt ning suhtlustasemel vene ja inglise keelt;
  • oled kohusetundlik, väga hea organiseerimisoskusega ning omad operatiivset otsustusvõimet;
  • Sulle meeldib toetada ja abiks olla ning oled tugev läbirääkija;
  • oled positiivse ellusuhtumisega ja personalivaldkond on Sinu kirg!

Ettevõte pakub

  • eneseteostus- ja arenguvõimalusi ambitsioonikas ettevõttes;
  • võimalust kujundada ettevõtte arengulugu;
  • töökeskkonda, mis on ümbritsetud tugevate oma ala spetsialistidega;
  • konkurentsivõimelist töötasu