Töö kirjeldus
• juhib ja korraldab talituse tööd;
• osaleb personali ja asjaajamise osakonna arengu- ja tegevuskavade väljatöötamisel sh koostab talituse tööplaani;
• korraldab Päästeameti dokumendihaldussüsteemi arendamist, juurutamist ja haldamist;
• arendab ja korraldab Päästeameti asjaajamist, dokumendi- ja arhiivihaldust;
• vastutab volitatud eelarve eest;
• korraldab talituse poolt osutatavate teenuste nõuetele vastavust ja kontrolli;
• nõustab Päästeameti teenistujaid dokumendi- ja arhiivihalduse küsimustes.
• osaleb personali ja asjaajamise osakonna arengu- ja tegevuskavade väljatöötamisel sh koostab talituse tööplaani;
• korraldab Päästeameti dokumendihaldussüsteemi arendamist, juurutamist ja haldamist;
• arendab ja korraldab Päästeameti asjaajamist, dokumendi- ja arhiivihaldust;
• vastutab volitatud eelarve eest;
• korraldab talituse poolt osutatavate teenuste nõuetele vastavust ja kontrolli;
• nõustab Päästeameti teenistujaid dokumendi- ja arhiivihalduse küsimustes.
Ootused kandidaadile
• kõrgharidus (eelistatult asjaajamise, dokumendihalduse või personalialane);
• eelnev töökogemus dokumendihalduse valdkonnas;
• valdkonda reguleeriva seadusandluse hea tundmine;
• varasem juhtimiskogemus;
• arvuti, sh teksti-ja tabeltöötlusprogrammide ning esitlusprogrammide hea kasutamise oskus;
• eesti keele oskus kõrgtasemel ning inglise keele oskus kõnes ja kirjas.
Kandidaadilt eeldame:
• head kirjalikku ja suulist eneseväljendusoskust;
• võimet teha tööd pingeolukorras;
• analüüsi- ja koostöövõimet.
Kasuks tuleb:
• eelnev avalikus teenistuses töötamise kogemus;
• dokumendihaldussüsteemi „Delta“ tundmine;
• vene keele oskus.
• eelnev töökogemus dokumendihalduse valdkonnas;
• valdkonda reguleeriva seadusandluse hea tundmine;
• varasem juhtimiskogemus;
• arvuti, sh teksti-ja tabeltöötlusprogrammide ning esitlusprogrammide hea kasutamise oskus;
• eesti keele oskus kõrgtasemel ning inglise keele oskus kõnes ja kirjas.
Kandidaadilt eeldame:
• head kirjalikku ja suulist eneseväljendusoskust;
• võimet teha tööd pingeolukorras;
• analüüsi- ja koostöövõimet.
Kasuks tuleb:
• eelnev avalikus teenistuses töötamise kogemus;
• dokumendihaldussüsteemi „Delta“ tundmine;
• vene keele oskus.
Ettevõte pakub
• võimalus panustada Päästeameti asjaajamise ja dokumendihalduse arengusse;
• huvitavat ja vastutusrikast tööd;
• meeldivat ja toetavat meeskonda;
• toredaid ühisüritusi;
• kaasaegset töökeskkonda.
• huvitavat ja vastutusrikast tööd;
• meeldivat ja toetavat meeskonda;
• toredaid ühisüritusi;
• kaasaegset töökeskkonda.
Lisainfo
• tegemist on lapsehoolduspuhkusel oleva töötaja asenduskohaga;
• töökoha asukoht Raua 2, Tallinn.
• CV-le palun lisada motiveeritud avaldus.
• töökoha asukoht Raua 2, Tallinn.
• CV-le palun lisada motiveeritud avaldus.