
Töö kirjeldus
Sinu peamised tööülesanded on:
- ostuvajaduse planeerimine, ostutoimingute ettevalmistamine ja läbiviimine;
- varude juhtimine;
- tarnijate haldamine (sh hinnaläbirääkimised, koostöö LT, LV kolleegidega);
- toodete, teenuste tellimuste ettevalmistamine, vormistamine ja teostamine;
- toodete, teenuste müügiprogrammi arvele võtmine;
- uute toodete koodide loomine, kirjeldamine müügiprogrammis;
- sortimendi analüüs ja arendamine.
Ootused kandidaadile
- Sul on eelnev töökogemus ostuassistendi või - spetsialisti ametikohal;
- suhtled eesti ja inglise keeles;
- oled süsteemne, loogilise mõtlemisega ja matemaatiliselt võimekas;
- omad head suhtlemisoskust;
- Sul on hea pingetaluvus ja vastutusvõime;
- Sa oled aus, kohusetundlik ja tulemustele orienteeritud.
Kasuks tuleb:
- IT-alased baasteadmised;
- teadmised printeritarvikutest;
- vene keele oskus.
Ettevõte pakub
- võimalust olla osa professionaalsest, nooruslikust ja toetavast meeskonnast
- kasvavas ja ambitsioonikas ettevõttes;
- arenemisvõimalusi meeskonna- ja ettevõtte siseselt;
- huvitavat ja mitmekülgset tööd;
- ametiautot ja kütusekaarti töö- ning isiklikeks sõitudeks;
- ühte täiendavat tervisepäeva aastas;
- täiendavat tervisekindlustust ettevõtte poolt.