Koordineerida ja hallata kaupade ostuprotsessi Itaalia tarnijatelt
Jälgida tellimusi, transporti ja dokumentatsiooni (arved, saatelehed, sertifikaadid)
Teha müügitööd olemasolevate ja uute klientidega – restoranid, kohvikud, hulgimüüjad
Osaleda hinnapakkumiste ja lepingute koostamises
Hoolitseda tootekataloogi ja laoseisu ajakohasuse eest
Teha koostööd laotöötajate, logistikapartnerite ja tootjate vahel
Osaleda messidel ja tootetutvustustel
Vähemalt 2-aastane kogemus müügi- või ostutöö valdkonnas (eelistatult HoReCa, impordi või jaekaubanduse sektoris)
Väga hea eesti ja inglise keele oskus, kasuks tuleb itaalia keele oskus
Väga hea suhtlemis- ja läbirääkimisoskus, täpsus ja süsteemsus
Iseseisev tööstiil ja vastutustunne
Hea arvutikasutuse oskus (Excel, ERP või laotarkvara tundmine tuleb kasuks)
Huvi Itaalia toidukultuuri ja gastronoomia vastu on tugev pluss
Võimalust töötada rahvusvahelises ja kasvavas ettevõttes, mis esindab Itaalia tippbrände
Mitmekesist ja vastutusrikast tööd koos arenguvõimalustega
Konkurentsivõimelist töötasu (põhipalk + tulemustasu)
Kaasaegset töökeskkonda Tallinnas ning koostööd partneritega üle Euroopa
Töötajale soodustusi ITALSCAND tootevalikust
Võimalust tööreisideks Itaaliasse (tootjate külastused, messid, koolitused)
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.