https://www.cvkeskus.ee/45898

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #45898

Ostuassistent

CVKeskus.ee klient
Tallinn, Harjumaa
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

Sinu põhiülesandeks on kaubavarude olemasolu tagamine ning laojuhataja assisteerimine. Igapäevaste tööülesannete hulka kuuluvad:
-ostutellimuste vormistamine ning kaubavarude planeerimine (koostöös finantsosakonnaga)
-rahvusvahelise transpordi organiseerimine
-saatedokumentide vormistamine ja arhiveerimine


Nõudmised kandidaadile

Sa oled arenemisvõimaline, oskad kasutada arvutit (tavakasutaja tasemel) ja saad hakkama vene ja inglise keelt kõnelevate tarnijatega suheldes. Sind iseloomustavad kõige paremini sellised omadused nagu kohusetundlikkus, täpsus ja koostöövalmidus. Kasuks tuleb kui omad eelnevat töökogemust ja kõrgharidust või oled viimast hetkel omandamas.


Ettevõte pakub

Pakume sulle aktiivset tööd nooruslikus kollektiivis, tootealast koolitust ning motiveerivat töötasu. Oleme alati avatud uutele edasiviivatele ideedele ning leiame pealehakkajatele töötajatele kindlasti erinevaid arenguvõimalusi. Töötasu 5000.- (neto), heade töötulemuste korral preemia.


Tööpakkumise number
#45898

Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Lisainfo:
palgatöötaja
Kuulutus aegub:
6. juuni 2005
Kuulutus sisestati:
25. mai 2005

CVKeskus.ee klient

Eesti Soojustuskeskus on alates 1999. aastast tegutsev ja kiirelt arenev nooruslik ettevõte, kelle põhitegevuseks on soojustus-ja isolatsioonimaterjalide müük ning konsultatsioon. Esindatuna nii Tallinnas kui Tartus on meie peamiseks eesmärgiks olla hea ja usaldusväärne partner oma klientidele.

Vaata rohkem

You are applying to:
Ostuassistent
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!