
Sinu töö sisuks on ettevõtte ostu- ja müügitegevuse administreerimine ja personali toetamine. Töö hõlmab igakülgset suhtlemist klientide ja tarnijatega nii Eestis kui ka rahvusvahelisel tasandil. Töös kasutad erinevaid programme (majandustarkvara, MS Office, ERP) ja osaled nende funktsionaalsuse täiendamisel.
Ootame Sind kandideerima, kui Sul on vähemalt rakenduslik kõrgharidus ja/või erialane kutsetunnistus ning soovitavalt 2-aastane töökogemus sarnases valdkonnas. Sulle meeldib suhtlemine ja teenindamine ning tunned end mugavalt erinevates situatsioonides; oled harjunud ülesandeid täitma kiirelt, kuid samas täpselt; sulle pakub huvi töötamine erinevate arvutiprogrammidega. Tööks on vajalik eesti ja inglise keele oskus, kasuks tuleb vene, soome ja rootsi keele oskus. Töö nõuab Sinult head suhtlemisoskust, positiivsust, koostöövalmidust, organiseerimisvõimet, korrektsust ja IT-taibukust. Sinu töökohale sisseelamist lihtsustab huvi kaubanduse vastu ja arusaamine kiire käibega esmatarbekaupade (FMCG) iseloomust.
Sind ootab Prime Partner’i toetav rahvusvaheline kollektiiv ning kaasaegsed töötingimused. Töö pakub Sulle häid võimalusi oma oskuste ja teadmiste rakendamiseks ning arendamiseks kiiresti arenevas ettevõttes.
Prime Partner AS alustas tegevust juba 1996. aastal, olles seega üks vanemaid Baltikumi hulgikaubanduse ettevõtteid. Ettevõtte põhiliseks tegevusvaldkonnaks on kiire käibega tarbekaupade turustamine ja tootearendus. Prime Partner AS-le kuuluvad omaloodud kaubamärgid Smile®, Elise® ja McLean®. Lisaks enda toodete turustamisele esindab ettevõte Eestis rahvusvaheliselt tuntud kaubamärke Energizer®, General Electric®, 3M®, Kleenair® jt. Ettevõtte peamine müügipiirkond on Eestis, samas on jätkuvalt kasvamas Läti, Soome ning teiste Baltikumi ja Skandinaavia klientide osatähtsus. Eelolevatel aastatel on ettevõtte prioriteediks müügimahtude kasvatamine eksportturgudel ning tooteportfelli jätkuv arendamine.