I. Õpi- ja kasvukeskkonna kujundamine:
- Loob lapse vajadustest ja huvides lähtudes arengut soodustava õpikeskkonna nii toas kui õues.
- Tagab vaimselt, emotsionaalselt ja füüsiliselt turvalise õpikeskkonna.
- Järgib lasteaias kokkulepitud väärtusi ja reegleid.
- Töötab koostöös õpetaja ja lastega välja rühmareeglid ning rakendab neid järjepidevalt igapäevatöös.
- Osaleb rühma- ja lasteaiaüritustel.
II. Lapse arengu toetamine:
- Abistab ja toetab õpetajat õppetegevustes (viisakus, korrektsus, abivalmidus).
- Juhib laste tööd väikestes alarühmades arvestades lapse individuaalsust.
- Osaleb kuu- ja aastaplaani koostamises, arvestades õppekava ja valdkondade vahelist lõimingut.
- Rakendab mängu ja teisi aktiivset õppimist toetavaid meetodeid ning paindlikku päevakava.
- Märkab ja arvestab laste erinevusi ja erivajadusi (õpistiilid, andekused, kultuurilised eripärad).
III. Kommunikatsioon:
- Hoiab talle usaldatud lapsi ja vanemaid puudutavat konfidentsiaalset infot.
- Täidab e-päevikut, märkides laste kohaloleku ning tagasisidestab õppe- ja kasvatusprotsessi.
- Toimub Infovahetus lastevanematega läbi e-päeviku.
- Korraldab tegevused rühmas vastavalt saadud õpetajate infotundides kokkulepitud infole.
IV. Nõustamine:
- Osaleb lapsevanematega läbiviidavatel laste arenguvestlustel.
- Nõustab koostöös õpetajaga lapsevanemaid lapse arenguga seonduvates küsimustes ning arengut toetava keskkonna loomisel.
V. Majapidamis- ja koristustööde tegemin:
- Igapäevaste puhastustööde läbiviimine (põranda märgpuhastus 2 korda päevas, ruumide tuulutamine, tolmu võtmine, prügikastide tühjendamine, vaipade ja mattide puhastamine ja kloppimine, laste voodite magamiseks valmis seadmine ja korrastamine pärast magamist, plaanipärane voodipesu ja käterätikute vahetus, toidu toomine ja serveerimine kolm korda päevas, peale igat söögikorda ruumi koristamine ja nõude pesemine, lasteaia ja rühma üritustest osavõtt jm)
- Plaanipärase suurpuhastuse läbiviimine (akende pesu, vähemmäärduvate ruumiosade puhastamine, seinte, uste, mööbli jt. tarbevahendite puhastus).
VI. Reflektsioon ja professionaalne enesearendamine:
- Analüüsib enese rolli õpetaja assistendina ning sellest lähtuvalt määratleb enesearendusvajaduse.
- Rakendab enesetäiendamisel saadud teadmisi ja oskusi.
Tallinna Suur-Pae Lasteaed otsib õpetaja abi asendust, kes on nõus töötama käsunduslepingu alusel äraolevate töötajate asemel. NB! Võinad olla ka üksikud päevad kuus.
Kandidaadilt ootame sõbralikku ja toetavat suhtumist, soovi töötada lastega, koostöövalmidust, korrektsust ja pingetaluvust.
Dokumendid:
1) Lapsehoidja kutse 5 tunnistus või pedagoogiline haridus.
2) Eesti keele oskust tõendav dokument (kui haridus omandatud eesti keeles, siis palume esitada lõputunnistus koos hinnetelehega või eesti keele oskust C1 / B2 tasemel tõendav tunnnistus).
3) Isikut tõendav dokument.
4) Haridust tõendav dokument.
5) Tervisetõend
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.