- Pansioni kliendi tervisliku seisundi jälgimine ja muutuste märkamine
- pansioni kliendile arsti poolt õigeaegne ravimite tagamine, apteegist tellimine, kliendile väljastamine/valmis panemine
- Pansioni kliendi ravimite manustamise jälgimine, vajadusel kliendi abistamine ravimite manustamisel
- pansioni kliendi tervisliku seisundi halvenedes suhtlemine kliendi pere-ja/või raviarstiga, vajadusel arsti vastuvõtule suunamine, esmaabi osutamine, kiirabi kutsumine
- Kliendile pere-ja/või eriarsti visiitide korraldamine, vajadusel kliendi saatmine arsti visiitidel väljaspool Pansioni
- Pansionis koduvisiiti teostava arsti ja/või pereõde saatmine ja abistamine;
- Hooldustöötajate abistamine, juhendamine ja nõustamine kliendi terviseseisundi parandamise või säilitamise eesmärgil
- Hooldusdokumentatsiooni järjepidev, täpne ja korrektne täitmine
- Pansioni kliendi ja tema lähedaste nõustamine tagamaks kliendi terviseseisundi säilimine ning võimalikult iseseisev toimetulek igapäevaelu tegevustes.
- Õe diplom
- Hoolekandetöö põhimõtete tundmine
- Eesti keele ja vene keele oskus
- Hea koostöö-ja suhtlemisoskus
- Positiivne ellusuhtumine ja empaatiavõime
- Täpsus ja korrektsus
- Valmisolek meeskonnatööks
- võimalust professionaalseks eneseteostuseks
- kaasaegset ja meeldivat töökeskkonda
- vahetustega tööd (sh. töötamisel öisel ajal)
- sõbralikku, üksteisest hoolivat ja toetavat meeskonda.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.