
Klienditeenindaja peamiseks eesmärgiks on klientidele reisikonsultatsioonide pakkumine. Tööülesannete hulka kuuluvad kruiise ja laevareise puudutava informatsiooni jagamine telefoni ja emaili teel; laeva- ja lennubroneeringute tegemine; muude vajalike lisateenuste pakkumine.
Norra keele oskus, pingetaluvus ja hea suhtlemisoskus
Lisaks võimalusele suhelda norra keeles pakume kaasaegset töökeskkonda Tallinna kesklinnas, võimalust areneda koos kiiresti kasvava rahvusvahelise organisatsiooniga, põhjalikku koolitust, paindlikku tööaega graafiku alusel.
HR factory kliendiks on rahvusvaheline ja kaasaegne kõnekeskus Tallinna kesklinnas, mis pakub üle maailma nii suur- kui väikefirmadele tehnoloogia-, finants-, ja reisivaldkonnas laialdast kommunikatsioonialaste teenuste valikut. Nende klientide hulka kuuluvad muuhulgas Dell, Norwegian Air, Genpact ja Hurtigruten.