Töö kirjeldus
- Igapäevastele B2B ja B2C hinnapäringutele ning saadetisi puudutavatele küsimustele vastamine
- Väljuvate kõnede tegemine olemasolevatele ja potentsiaalsetele uutele klientidele
- Olemasoleva kliendibaasi haldamine, hoidmine ja arendamine
- Uute äriprojektide kaardistamine ja nende elluviimise toetamine
Ootused kandidaadile
- Varasem kogemus kliendisuhtluse või müügitöö valdkonnas (soovitav, kuid mitte alati kohustuslik)
- Väga hea suhtlemis- ja läbirääkimisoskus nii telefoni teel kui kirjalikult
- Valmidus teha nii sissetulevat kui ka aktiivset väljaminevat kliendisuhtlust
- Korrektsus ja täpsus igapäevases töös, hea ajaplaneerimisoskus
- Eesti ja vene keele oskus kõnes ja kirjas, inglise keel suhtlustasandil
- Positiivne ja tulemustele orienteeritud hoiak
Ettevõte pakub
- Tempokat, mitmekülgset, arendavat ja põnevat tööd,
- Konkurentsivõimelist töötasu ja tulemustasu
- Võimalust panustada ettevõtte äriprojektide arengusse
- Toetavat ja sõbralikku meeskonda
- Võimalust osaliselt töötada kodukontorist
- Tervise- ja spordikulude kompensatsiooni ning muud motivatsioonipaketi hüvesid