
Töö kirjeldus
- Kvaliteetse klienditeeninduse tagamine: klientidega suhtlemine, klientide vastuvõtmine salongis, nende soovide väljaselgitamine, abistamine ja juhendamine.
- Sõidukite ostu- ja müügi dokumentatsiooni haldamine ja müügiosakonna assisteerimine.
- Esinduse automüüja toetamine ja asendamine aktiivses müügitöös, toodete ja teenuste esmane tutvustamine.
- Klienditeeninduse kvaliteedi arendamine ja tagamine (andmebaaside korrashoid, kliendilepingute haldamine,kliendi murede ja rõõmudega tegelemine, kliendi rahulolu-uuringutega tegelemine ja nende arendamine).
- Ettevõtte dokumendihaldus, protokollide koostamine, juhi assisteerimine.
Ootused kandidaadile
- Vähemalt keskharidust.
- Vähemalt 2-aastast töökogemust klienditeeninduses.
- Head eesti ja vene keele oskust suhtlustasandil.
- Teenindus- ja suhtlemisvalmidust.
- Meeldivat suhtlusstiili ja head kontakti loomise oskust.
- Pingetaluvust ja oskust kiiresti reageerida erinevates olukordades.
Ettevõte pakub
- Kaasaaegseid töötingimusi
- Sõbralikku, toetavat meeskonda.
- Arenguvõimalusi Amserv Grupis.
- Tööle asumine jaanuar 2021.