Töö kirjeldus
Sinu töö sisuks on müügitegevuse toetamine läbi müügimeeskonna igakülgse abistamise. Sa suhtled nii kohalike kui ekspordi klientidega, administreerid tellimusi ning valmistad ette müügipakkumisi. Sa hoolitsed külaliste eest, vastutad firma igapäevase asjaajamise, info koordineerimise ning büroo haldamise eest.
Ootused kandidaadile
Ootame Sind kandideerima, kui Sul on vähemalt keskharidus ja paariaastane töökogemus. Sulle meeldib teiste teenindamine ning tunned end kindlalt ja mugavalt erinevates suhtlemissituatsioonides. Tööks on vajalik eesti ja inglise keele oskus, vene ja soome keele oskus tuleb kasuks. Müügisekretäri töö nõuab Sinult head suhtlemisoskust, koostöövalmidust, organiseerimisvõimet, korrektsust ja täpsust.
Ettevõte pakub
Sind ootab Prime Partneri toetav meeskond ning kaasaegsed töötingimused. Töö pakub Sulle häid võimalusi oma oskuste ja teadmiste rakendamiseks ning proovilepanekuks kiiresti arenevas ettevõttes.