*Kliendisuhtlus (meilidele ja kõnedele vastamine);
* Kontoriruumide korrashoiu tagamine, kantselei-ja arhiivitöö ladus korraldus;
* Kontoritarvete tellimine;
* Firmaürituste organiseerimine;
* Vajadusel koosolekute protokollimine;
* Statistikaaruannete ettevalmistamine;
* Müügiarvete koostamine ja edastamine;
*Oma valdkonna dokumentide korrashoid.
* Oskus täita iseseisvalt ülesandeid ning planeerida tööaega/ prioriteetide seadmine;
* Varasem töökogemus sarnasel ametikohal;
* Hea analüüsivõime ja pingetaluvus;
* Väga hea eesti ja inglise keele oskus ;
* Vene keele oskus suhtlustasemel;
* Väga hea arvutikasutusoskus;
* Positiivne ellusuhtumine, tulemusele orienteeritus, korrektsus ja täpsus;
* Hea suhtlemisoskus;
* Vastutusrikast ja mitmekülgset täistööajaga tööd 9.00-17.00;
* Koolitus- ja arenguvõimalusi;
* Pikaajalist töösuhet arenevas ettevõttes;
* Kaasaegseid ja ergonoomilisi töötingimusi ning toetavat ja nooruslikku kollektiivi,
Töökoht asub Peetris
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.