Töö kirjeldus
Otsime AS Olerex Tartu peakontorisse müügiosakonna assistenti, kes vastutab Olerexi kaardiklientide kvaliteetse teenindamise eest. Töö sisaldab vastamist klientide telefoni, e-posti ja faksi teel esitatud päringutele ning uute lepingute ja olemasolevate lepingute muudatuste andmete sisestamist andmebaasi. Lisaks vastutab meie meeskonna uus liige mitmesuguste info- ja dokumendihaldusega seotud küsimuste ja büroo sujuva toimimise eest.
Põhilised tööülesanded:
- ettevõtte klientide andmebaasi haldamine -- vajalik hea arvuti kasutamise oskus
- klientide päringutele operatiivne vastamine -- vajalik hea suhtlemisoskus
- ettevõttest väljuvate dokumentide koostamine ja vormistamine -- vajalik hea eesti keele oskus
- sissetulevate ja väljaminevate dokumentide jaotamine ja haldamine
- igapäevase kirjavahetuse ja telefonitöö korraldamine
Ootused kandidaadile
- hea arvuti kasutamise oskus (sh tekstitöötlus ja tabelarvutus)
- hea klientidega suhtlemise ja nende probleemidele kiire lahenduse leidmise oskus
- väga hea eesti keele oskus, mis võimaldab iseseisvalt vormistada ametikirju ja teisi dokumente
- inglise ja vene keele oskus tasemel, mis võimaldab suhelda telefoni teel
- teadmised ametikirjade ja muude dokumentide vormistamisest
Ettevõte pakub
- vastutusrikast tööd Eesti 150 suurima äriühingu hulka kuuluva ettevõtte peakontoris
- stabiilset töösuhet ja konkurentsivõimelist töötasu
- võimalust kiireks arenguks oma alale pühendunud professionaalide kollektiivis