Töö kirjeldus
- Müügidirektori ja -osakonna juhi assisteerimine administratiivsete ülesannetega.
- Kohtumiste haldamine, koosolekute ettevalmistamine ja telefonikõnedele vastamine.
- Erinevate analüüside, tõlgete ja presentatsioonide koostamine.
- Ettevõttes tõhusa infovoo tagamine ja kolleegidele toe pakkumine.
Ootused kandidaadile
- Suurepärane eesti ja inglise keel, vene või saksa keele oskus tuleb kasuks.
- Eelnev administreerival ametikohal töötamise kogemus ning väga heal tasemel MS Office programmide tundmine.
- Oled proaktiivne, sõbralik ja usaldusväärne meeskonnamängija, kes on avatud väljakutsetele.
- Valmisolek väljaõppeks välismaal kuni 2 nädalat (vastavalt piirangutele).
Ettevõte pakub
Lidl on stabiilne, edukas ja üks suurimaid jaekaubanduskette Euroopas. Meil on 32 riigis üle 11 200 kaupluse ja 200 logistikakeskuse. Oleme oma Eesti meeskonda otsimas inimesi, kes soovivad tööd, mis pakub vastutust ja võimalust ettevõtte eduloos kaasa lüüa.