
Töö kirjeldus
- Müüki juhtimine ning ettevõtte eesmärkide täitmise tagamine, müügianalüütika raportide koostamine.
- Müügiandmebaasi haldamine.
- Müügiesindejatega suhtlemine, nende KPI kontrollimine.
- Kliendikaebuste ja vaidluste lahendamine.
- Uusi kliente otsimine.
Ootused kandidaadile
- Vähemalt 4-5 aastat kogemust KAM-i (Key Account Manager) või müügiosakonna juhi ametikohal FMCG ettevõttes.
- Kõrgharidus (soovitatavalt ärijuhtimise või rahanduse valdkonnas).
- Analüütiline mõtlemine ja arusaam, kuidas tegevused mõjutavad üldisi protsesse.
- Kaupade turunduse ja müügiedenduse mõistmine.
- Loovus, entusiasm, kannatlikkus ja sihikindlus.
- Meeskonnatöö, mis keskendub positiivsele suhtumisele takistuste ületamisel.
- Suurepärased läbirääkimisoskused.
- Prioriteetide seadmise oskus.
- Vastutuse võtmise võime.
- Müügi-, planeerimis- ja organiseerimisoskused.
- Head arvutioskused (soovitavalt MS Office, Excel, CRM-süsteemid, Directo) ning muu kontoritehnika kasutamise oskus.
- Vaba eesti ja vene keele oskus (nõutav), inglise keele oskus (soovitatav).
- Kehtiv B-kategooria juhiluba.
Ettevõte pakub
- Professionaalset arenemisvõimalust.
- Võimalus töötada maailmakuulsate brändidega (Nestea, Tymbark, Fini).
- Sõbralikku meeskonda kiiresti arenevas ettevõttes.
- Kindlat põhipalka ja isiklikust panusest sõltuvat tulemustasu.