https://www.cvkeskus.ee/175031

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #175031

Müügiesindaja

CVKeskus.ee klient
Tallinn, Harjumaa
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

- aktiivne einevate asutuste külastamine (nt. haiglad, hoolkdekodud) müügi eesmärgil
- arvete ja hinnapakkumiste koostamine


Nõudmised kandidaadile

- pikaajalist müügitöö kogemust
- aktiivne ja positiivne ellusuhtumine
- arvuti kasutamise oskus
- väga hea inglise keele oskus nii kõnes kui
kirjas
- vene keele oskus suhtlustasandil
- väga hea suhtlemisoskus
- B kategooria juhiload
- isikliku auto kasutamise võimalus
- valmisolek töölähetusteks


Ettevõte pakub

erinevaid tootekoolitusi nii eestis kui välismaal
pikaajalist töösuhet
rõõmsameelset kollektiivi
huvitavat ja suhtlemisrikast tööd
intensiivset tööd kiiresti arenevas firmas


Tööpakkumise number
#175031

Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Lisainfo:
lepinguline
Kuulutus aegub:
10. aprill 2009
Kuulutus sisestati:
10. märts 2009

CVKeskus.ee klient

Tervise Abi OÜ asutati 2004. aastal. Tervise Abi OÜ on ettevõte, mille tegevusvaldkonda kuuluvad erinevad esmaabivahendid, ortopeedilised tugitooted, pehmed ja jäigad ortoosid, hooldus ja invaabivahendid ning liikumisabivahendid, sealhulgas elektrilised ratastoolid, haigla-ja invatarbed.
Tooteid kasutatakse väga erinevates valdkondades – erakorralises meditsiinis, operatsiooni- ja traumajärgselt ning konservatiivses ravis haiglas ja kodus, laialdaselt taastusravis ning puudega inimeste hooldamiseks ja iseseisva toimetuleku parandamiseks. Teeninduskeskuste, kontaktisikute ja koostööpartnerite abil teenindame kogu vabariiki.

Vaata rohkem

You are applying to:
Müügiesindaja
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!