Igapäevane suhtlus potentsiaalsete klientidega
• Aktiivne telefonimüük, nõustamine ja sobivate lahenduste leidmine
• Vajaduste ning klientide poolt kasutatavate teenuste kaardistamine
• Kliendisuhete loomine ja hoidmine
• Klientidele infomaterjalide koostamine ja saatmine
• Kliendilepingute sõlmimine ja haldamine
• Hea läbirääkimise ja suhtlemisosku
• Tulemustele orienteeritus ja enese motiveerimise oskus
• Positiivne hoiak
• Arvutikasutamise oskus
• Ladus eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas
Stabiilset põhipalka ja töötulemustele vastavat boonussüsteem
i• Põhjalikku väljaõpet
• Täiendkoolituse võimalust
• Toetavat ja sõbralikku meeskonda
• Ettevõttesiseseid soodustusi ja meeskonnaüritus
• Spordikompensatsiooni ja osalemist tervisespordiürituste
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.