Töö kirjeldus
- Tellimuste vormistamine, arvete koostamine ning kaupade väljastamine;
- Kaupade arvele võtmine, laoseisude jälgimine, toodete markeerimine ja pakendamine;
- Suhtlemine klientidega - arvete ja saatelehtede saatmine;
- Klientide nõustamine ning jooksvate küsimuste lahendamine
- Andmebaaside ja töötabelite haldamine ning müügijuhtide assisteerimine
Ootused kandidaadile
- vähemalt keskharidus;
- väga hea suhtlemisoskus;
- edukaks assistendi tööks vajalikud oskused ja vähemalt 2 aastane müügiassistendi kogemus;
- heal tasemel eesti keele oskus, kasuks tuleb vene ja inglise keele oskus suhtlustasemel;
- kõrge stressitaluvus ja kiire kohanemisvõime;
- kohusetunne, sihikindlus ning oskus töötada iseseisvalt;
- väga hea arvuti kasutamisoskus spetsialisti tasemel (kontoritarkvara);
- väga hea Excel programmi tundmine
- eelise annab Directo tarkavarprogrammiga töötamise kogemus
Ettevõte pakub
- arenemisvõimalust ning tööalaseid väljakutseid;
- tulemustele vastavat ning motiveerivat töötasu;
- müügi- ja tootekoolitusi;
- kaasaegseid töövahendeid;
- ühtehoidvat ja toetavat meeskonda.
- TÖÖKOHT ASUB PEETRIS – Allika tee 8.
Lisainfo
Kandideerimiseks palume saata oma CV aadressile ave(at)startlan.ee märgusõnaga “Startlan müügiassistent”. Lisainfo e-maili või telefoni 50 87 500 teel, Startlan OÜ juhataja Ave Kivisaar.