Töö kirjeldus
* Ettevõtte toodete ja teenuste klientidele tutvustamine ja esitlemine, hinnakirjade tutvustamine, tellimuste vastuvõtmine.
* Klientidega suhtlemine: olemasolevate klientide hea teenindamine, uute kliendisuhete loomine ja kinnistamine hea klienditeenindamise põhimõtteid järgides.
* Remonditööde kalkulatsioonide koostamine vastavalt kliendi soovidele ja vajadusele.
* Kliendile remonttööde maksumuse selgitamine, samuti kliendi teavitamine töö valmimisest.
* Teostatud tööde kvaliteedi kontrollimine ning kliendile sõiduki tagastamisel teostatud töödest ülevaate andmine.
* Klientidele sularahaarvete ja ülekandearvete vormistamine.
* Hooldekeskuse tööaja planeerimine, seadmete ja töötajate võrdne tööülesannetega koormamine efektiivse töötulemuse saavutamise eesmärgil.
* Remondi- ja hooldustööde õigeaegne, kvaliteetne, samuti ohutu teostamine kõigil tööobjektidel.
* Varuosade, tarvikute ja kulumaterjalide laosaldo jälgimine ja vajadusel tellimine.
Nõudmised kandidaadile
* Eelnev töökogemus autode remondi alal.
* Pingetaluvus.
* Hea suhtlemisoskus.
* Hea arvuti kasutamise oskus.
* Hea eesti ja vene keele oskus.
* Kasuks tuleb inglise ja soome keele oskus.
Ettevõte pakub
* Huvitavat tööd kaasaegses arenevas firmas.
* Häid töötingimusi.
* Kaasaaegseid töövahendeid.
* Lisakoolitust.
* Sõbralikku meeskonda
* Põhipalka ja töötulemustest sõltuvat preemiat.