https://www.cvkeskus.ee/27499

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised

Materjalide planeerija

FIRMA NIMI PEIDETUD

Tööpakkumine on aegunud!

Tööpakkumise number 27499

Tööpakkumise number

27499

Töö kirjeldus

• ennustuste saatmine tarnijale
• tarnetäpsuse jälgimine ja koostöös tarnijatega parendamine
• koostöö arendamine tarnijatega ja ekspediitoritega
• jooksvate probleemide lahendamine
• optimaalse laoseisu tagamine


Nõudmised kandidaadile

• ostu/müügi- või logistikaalane töökogemus
• soovitavalt kõrgharidus (võib ka lõpetamata)
• hea inglise keele oskus
• arvuti kasutamise oskus lõppkasutaja tasemel
• positiivse ja aktiivse ellusuhtumisega
• vanust üle 23 aasta


Ettevõte pakub

• rahvusvahelist töökeskkonda
• kaasaegseid töötingimusi
• huvitavat ja pingelist tööd
• tööalast koolitust ja enesearendamise võimalusi
• konkurentsivõimelist motivatsioonipaketti


Lisainfo

Kandideerimine toimub ainult läbi CV Keskuse.


Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg, palgatöötaja
Kuulutus aegub:
15. märts 2004
Kuulutus sisestati:
20. veebruar 2004

FIRMA NIMI PEIDETUD

Norma asutati 1891. aastal Paldiskis plekitööstusena. Kuni 1973. aastani olid plekitooted koos laiatarbekaupade ja mänguasjadega Norma peamised tootegrupid. Alates 1973. aastast on Norma põhitooteks olnud autoohutusrihmad.

Alates 1999. aastast kuulub AS Norma rahvusvahelisse kontserni Autoliv Inc. Autoliv AB omab 51% AS Norma aktsiatest. AS Norma peamine turg on Venemaa. Suuremad kliendid on AvtoVAZ, GAZ, Izhmaz, UAZ jt. AS Norma on aktiivselt suurendanud oma turuosa Lääne suunal, kus peamisteks klientideks on Autoliv, Saab Automobile AB, Karosa, Iris Bus France, Van Hool N.V. jt.

AS Norma kvaliteedisüsteem on sertifitseeritud ISO9001/QS9000 ja ISO/TS 16949 nõuete kohaselt. Kogu toodang vastab rahvusvahelistele nõuetele ja on sertifitseeritud Euroopa tunnustatud katsekeskustes. AS Norma keskkonnajuhtimissüsteem on sertifitseeritud keskkonna standardi ISO 14001 nõuete kohaselt. AS Norma lähiaastate arenguteeks on teha investeeringuid tehnoloogiasse, et müüa Autoliv-i tooteid Venemaal praegu toodetavatele ja tulevastele automudelitele. Strateegiliseks esmärgiks on seatud säilitada turupositsioone Venemaa autotööstuses, suurendada müüki lääne klientidele ja tõsta efektiivsust tootmises.