Töö kirjeldus
kelle tööülesanneteks on koostöös kvaliteedijuhiga juhtimissüsteemi dokumentide haldus, kaebuste juhtimise süsteemi korraldamine ja patsientide rahulolu uuringute läbiviimine.
Ülesanded
jälgib juhtimissüsteemi dokumentide ajakohasust
korraldab dokumentide õigeaegsete muudatuste sisseviimise
haldab kvaliteedivaldkonna registreid
korraldab regulaarselt patsientide rahulolu uuringuid ja teenindamiskvaliteedi seiret
täidab teisi valdkonnaga seotud ülesandeid
Ülesanded
jälgib juhtimissüsteemi dokumentide ajakohasust
korraldab dokumentide õigeaegsete muudatuste sisseviimise
haldab kvaliteedivaldkonna registreid
korraldab regulaarselt patsientide rahulolu uuringuid ja teenindamiskvaliteedi seiret
täidab teisi valdkonnaga seotud ülesandeid
Ootused kandidaadile
soovitav vähemalt rakenduskõrgharidus
väga hea eesti keele oskus ja vene keele oskus suhtlustasandil
hea arvutikasutamise oskus (MS Office)
ausus, korrektsus ja täpsus
väga hea eesti keele oskus ja vene keele oskus suhtlustasandil
hea arvutikasutamise oskus (MS Office)
ausus, korrektsus ja täpsus
Ettevõte pakub
huvitavat tööd kiiresti arenevas Virumaa suurimas haiglas
võimalust õppida ja areneda
võimalust õppida ja areneda
Lisainfo
Elulookirjeldus ja motivatsioonikiri esitada hiljemalt 17.aprilliks 2014, lisaks küsimused.