Töö kirjeldus
- Võtta vastu laekuvad kaebused, pretensioonid ja muu informatsiooni infoliini kanalitelt (telefon, e-post jne).
- Edastada saadud informatsiooni vastavatele üksustele (töötajatele), kontrollida õigeaegset probleemi lahendamist ja vastuste koostamist
- Registreerida riigiasutustelt laekunud akte, mis reguleerivad kauba kvaliteeti, vastutada nendele õigeaegse reageerimise ja täitmise kontrolli eest.
- Aruannete esitamine juhtkonnale vastavate otsuste vastuvõtmiseks
- Edastada saadud informatsiooni vastavatele üksustele (töötajatele), kontrollida õigeaegset probleemi lahendamist ja vastuste koostamist
- Registreerida riigiasutustelt laekunud akte, mis reguleerivad kauba kvaliteeti, vastutada nendele õigeaegse reageerimise ja täitmise kontrolli eest.
- Aruannete esitamine juhtkonnale vastavate otsuste vastuvõtmiseks
Ootused kandidaadile
- Keskeriharidus
- Töökogemus selles valdkonnas, vilumused töötamiseks peamise tarkvaraga.
- Korralikkus, tähelepanelikkus, vastutustunne, tööarmastus, pingetaluvus, viisakus
- Konflikti juhtimise kogemused.
- Eesti ja vene keele oskus
- Töökogemus selles valdkonnas, vilumused töötamiseks peamise tarkvaraga.
- Korralikkus, tähelepanelikkus, vastutustunne, tööarmastus, pingetaluvus, viisakus
- Konflikti juhtimise kogemused.
- Eesti ja vene keele oskus
Ettevõte pakub
- kiiret tööalast karjääri ja enesearengu võimalust Baltimaade suurimas jaekaubandusettevõttes
- dünaamilist tööd parimas meeskonnas
- hindamatut praktilist töökogemust
- tööalast koolitust
- dünaamilist tööd parimas meeskonnas
- hindamatut praktilist töökogemust
- tööalast koolitust