2023-08-23 14:48:55

Kontori assistent

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Pakume tööd kontori assistendile, kelle põhiülesanded oleks:
- kontori igapäevatöö haldamine
- suhtlus tarnijate ja klientidega (ostu- ja müügiarved)
- mõningad raamatupidamise abitoimingud (tööajaarvestus, laoprogrammi haldus, arvete koostamine jms.)
- suhtlus soome emafirmaga ja transpordi korraldamine
- erinevad väikefirma igapäevatöös vajalikud abitegevused (kommunaalkulude haldus, tarvikute tellimine ja laoseisude jälgimine, ööbimiste ja reisipiletite broneerimine jms.)

Ootused kandidaadile

Vajalikud oskused/ eeldused:
- Soovitavalt vastav eelnev kontoritöö kogemus, hea suuline ja kirjalik väljendusoskus, täpsus ja süstemaatilisus
- Hea eesti keele oskus kõnes ja kirjas, hea inglise keele oskus kõnes ja kirjas. Soome ja vene keele oskus tulevad kasuks.
- Hea kontoritarkvara tundmine. Kogemused raamatupidamistarkvaraga tulevad kasuks.
- Positiivne ellusuhtumine ja algatusvõime.
- Juhiluba ja autojuhtimisoskused (aeg-ajalt on vajalik teha firma autoga mõned sõidud Tallinna piirkonnas).

Ettevõte pakub

Pakume töökogemust arenevas rahvusvahelises labori- ja kvaliteediteenuseid pakkuvas ettevõttes ning vajadusel vastavat täiendkoolitust.
Otsime kontoriassistenti lapsehoolduspuhkuse asendamise perioodiks.