
Kontaktikeskuse töötaja
Töö kirjeldus
kontaktikeskuse töötaja ülesanne on koordineerida tegevusi klientide, Ericssoni ning allhankijate vahel, et tagada tööde õigeaegne ja kvaliteetne teostamine;
plaaniliste ja erakorraliste töötellimuste haldamine – registreerimine andmebaasi ja jälgimine kuni tellimuste täitmiseni.
Ootused kandidaadile
väga hea inglise keele oskus (suuline ja kirjalik);
eelnev helpdeski töökogemus;
arvutikasutusoskus MS Office keskkonnas;
ladus suhtlemisoskus, klienditeenindusele orienteeritus, organiseerimisvõime;
soov omandada teadmisi uute tehnoloogiate ja tööprotsesside kasutamise kohta;
soovitavalt IT või telekommunikatsioonialane haridus või töökogemus valdkonnast;
valmisolek ja võimalus viibida koolitusperioodil väliskomandeeringus.
Kasuks tuleb
üldteadmised andmeside või telekommunikatsiooni võrkudest;
vene, soome vm. võõrkeele oskus.
Ettevõte pakub
huvitavat ja arendavat tööd professionaalses ning pühendunud meeskonnas;
tööalast koolitust ja organisatsiooni toetust tööülesannete täitmisel;
kaasaegset töökeskkonda;
konkurentsivõimelist palka.