
KONTAKTIKESKUSE TÖÖTAJA
Töö kirjeldus
Kontaktikeskuse töötaja vastutusel on koordineerida tegevusi klientide, Ericssoni ning allhankijate vahel, et tagada tööde õigeaegne ja kvaliteetne teostamine.
Peamiseks tööülesandeks on plaaniliste ja erakorraliste töötellimuste haldamine – registreerimine andmebaasi ja jälgimine kuni tellimuse täitmiseni.
Klientideks on tuntud rahvusvahelised ettevõtted Euroopas, kelle tegevus ulatub mingil määral ka teistele kontinentidele. Töökeeleks on eelkõige inglise keel.
Ootused kandidaadile
- väga hea inglise ja eesti kõne- ning kirjakeele oskus;
- soome keele oskus on suureks eeliseks;
- positiivsus ja abivalmidus suhtlemisel;
- klienditeenindusele orienteeritus;
- vastutustunne ja koordineerimisoskus;
- arvutikasutusoskus MS Office’i keskkonnas;
- valmisolek töötamiseks graafiku alusel (sh öösel);
- kõrgharidus (sh rakenduslik), võib olla omandamisel.
Kasuks tuleb:
- eelnev töökogemus kõnekeskuses või klienditeeninduse valdkonnas;
- teiste võõrkeelte oskus (soovitavalt vene keel);
- IT- või telekommunikatsioonialased üldteadmised ja kogemused;
- kõrge enesemotivatsioon töötamaks väljakutseid esitavas ning kiiresti arenevas valdkonnas.
Ettevõte pakub
- tööalast koolitust ja kontserni toetust tööülesannete täitmisel;
- huvitavat ja arendavat tööd ning võimalusi eneseteostuseks;
- kaasaegset töökeskkonda ja võimalust graafikuga tööks;
- konkurentsivõimelist tasupaketti.
Lisainfo
Lapsehoolduspuhkusel oleva töötaja asendus.