https://www.cvkeskus.ee/115747

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised

Kontaktikeskuse töötaja

FIRMA NIMI PEIDETUD

Tööpakkumine on aegunud!

Tööpakkumise number 115747

Tööpakkumise number

115747

Töö kirjeldus

kontaktikeskuse töötaja ülesanne on koordineerida tegevusi klientide, Ericssoni ning allhankijate vahel, et tagada tööde õigeaegne ja kvaliteetne teostamine;
plaaniliste ja erakorraliste töötellimuste haldamine – registreerimine andmebaasi ja jälgimine kuni tellimuste täitmiseni.


Nõudmised kandidaadile

väga hea inglise ja rootsi keele oskus (suuline ja kirjalik);
arvutikasutusoskus MS Office keskkonnas;
ladus suhtlemisoskus, klienditeenindusele orienteeritus, organiseerimisvõime;
soov omandada teadmisi uute tehnoloogiate ja tööprotsesside kasutamise kohta;
soovitavalt IT või telekommunikatsioonialane haridus või töökogemus valdkonnast;
valmisolek ja võimalus viibida koolitusperioodil väliskomandeeringus.

Kasuks tuleb
üldteadmised andmeside või telekommunikatsiooni võrkudest;
eelnev helpdeski töökogemus;
vene, soome vm. võõrkeele oskus.


Ettevõte pakub

huvitavat ja arendavat tööd professionaalses ning pühendunud meeskonnas;
tööalast koolitust ja organisatsiooni toetust tööülesannete täitmisel;
kaasaegset töökeskkonda;
konkurentsivõimelist palka.


Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg, palgatöötaja või lepinguline (töö on vahetustega)
Kuulutus aegub:
25. juuli 2007
Kuulutus sisestati:
13. juuli 2007

FIRMA NIMI PEIDETUD

Ericsson pakub maailma juhtiva tehnoloogiaettevõttena innovaatilisi lahendusi enam kui 140 riigis. Eestis tegutseb Ericssoni esindus 1993. aastast, kontserni tütarfirma Ericsson Eesti AS asutati 1996. aastal. Firma annab praegu tööd 95 inimesele, kellest ligi pooled on tegevad erinevates välisprojektides. Ericsson Eesti üks silmapaistvamaid saavutusi on edukas rahvusvaheline tegevus mobiilsidevõrkude planeerimise ja väljaehituse alal Euroopas, Aasias ja Aafrikas. Viimase aja märkimisväärsemateks arengusuundadeks on tegevuse laiendamine süsteemiintegratsiooni ning võrguhaldus- ja opereerimisteenuste valdkondades.

Ericssonil on Eestis kontaktikeskus, mis pakub kontaktihaldusteenust rahvusvahelistele klientidele ligikaudu 20 riigis.