Töö kirjeldus
Sinu tööülesanded on:
- Igapäevane kliendisuhtlus;
- Klienditoe üld e-posti ja telefoni haldamine ning päringutele vastamine;
- Arvete infopäringutele vastamine;
- Asjaajamise tugi ettevõtte töötajatele (müügi, tootmise ja logistikaosakond)
- Andmete muudatused andmebaasis, tellimuste sisestamised ja edastamised.
- Sõidulehtede ja lepingute haldamine (ka paberil kontoris kohapeal);
- Leadide edastamine müügiosakonnale.
Ootused kandidaadile
Ootame Sind:
- Kui naudid suhtlemist nii telefoni kui kirja teel;
- Oled töötanud müügiassistendina või mõnes muus assisteerivas või administreerivas rollis, kus kliendisuhtlusel on oluline roll olnud;
- Suhtled Eesti keeles emakeele tasemel ning vene keeles heal suhtlemistasemel. Inglise keele oskus tagab head karjäärivõimalused;
- Oled täpne info käsitlemisel ja tunned ennast mugavalt töötades mitmes erinevas programmis üheaegselt;
- Oskad loogiliselt mõelda;
- Sulle pakub põnevust keerulistes oludes reageerida kiiresti;
- Oled nutikas, hooliv ja abivalmis.
Ettevõte pakub
Pakume sulle tervisekindlustust, vahvaid ettevõtte üritusi ning võimalust areneda stabiilses rahvusvahelises ettevõttes.