
Töö kirjeldus
Sinu peamisteks ülesanneteks on Soomest tulevatele soomekeelsetele kliendikõnedele, e-kirjadele ja Chat’ile vastamine, broneeringute tegemine, kliendiandmete korrektne süsteemidesse sisestamine, kliendiprobleemide efektiivne lahendamine ja kaebuste registreerimine ning edastamine.
Töö asukoht: Veerenni 53A, Tallinn
Tööaeg: graafiku alusel E-R, peab olema valmisolek töötada ka laupäeviti
Ootused kandidaadile
Oled sobiv kandidaat, kui:
- Sul on väga hea suuline ja kirjalik soome keele oskus;
- valdad heal tasemel inglise keelt (kasuks tuleb rootsi keele oskus);
- naudid aktiivset suhtlemist ja Sinu jaoks on oluline kliendirahulolu;
- omad head arvutikasutamise oskust;
- väärtustad meeskkonnatööd.
Et end sellel ametikohal hästi tunda, on eelkõige vaja loomuomast soovi aidata inimesi ja võtta vastutust, kiiret õppimisvõimet ning oskust säilitada rahulikku meelt ja rõõmsat tasakaalukat olekut ka keerulistes olukordades.
Antud ametikohal töötamise eelduseks on vaktsineerimisega nõustumine (tööandja kulul) - Covid-19, B-hepatiit, gripp.
Ettevõte pakub
SYNLABi töötajana on Sul võimalus anda enda panus ja areneda koos oma valdkonnas teed rajava rahvusvahelise meditsiinilaboriga. SYNLAB pakub põhipalgale lisaks tulemustasu ning väga laia motivatsioonipaketti, kaasaegset töökeskkonda koos meeldiva ja toetava kollektiiviga.
Kui Sind kõnetas meie pakkumine, siis kandideeri 31. oktoobriks 2021. a läbi CV Keskuse või e-kirja teel, märksõnaga „Kontaktikeskuse klienditeenindaja (soome)“.
SYNLABi andmekaitsepoliitika kohta saate lugeda lähemalt aadressil: synlab.ee/andmekaitse.