
Töö kirjeldus
Sinu töö sisuks on klientide kõnedele ja kirjadele vastamine, teadete registreerimine infosüsteemi, haldusteenuste osakonna aruannete analüüside koostamine ning andmete õigsuse kontrollimine ja infosüsteemi sisestamine. Samuti oled kontaktisikuks klientidele ettepanekute ja mittevastavuste käsitlemisel.
Ootused kandidaadile
- suhtled vabalt eesti keeles ja oled valmis rääkima ka vene ja inglise keeles
- oled aktiivne, julge ja hea suhtlemisoskusega
- oled täpne ja kohusetundlik meeskonnamängija
- oled kiire kohanemis- ja õppimisvõimega
- erinevad arvutisüsteemid ei hirmuta sind
Ettevõte pakub
- võimalust töötada koos oma valdkonna professionaalidega
- arengu- ja koolitusvõimalusi, mis toetavad sinu erialast ja isiklikku arengut
- väärilist tasu, väga heade töötulemuste eest tulemustasu
- kaasaegseid töövahendeid
- soodustusi sportimiseks ja tervise edendamiseks
- kaasaegset ja inspireerivat töökeskkonda