Töö kirjeldus
- Telefonikõnedele vastamine ja telefoniteel klientide nõustamine AD BALTIC AS-i tootevalikus olevate toodete osas;
- Korrektse ja täpse informatsiooni edastamine ettevõtte klientidele;
- Tellimuste vastuvõtt ja toodete maksumusega seotud toimingud;
- Tagastatud toodete ja kaebustega tegelemine;
- Klientide kontaktandmete haldamine;
- Klientide informeerimine ettevõtte tootevalikus olevatest uutest toodetest;
- Klientidega seotud muude toimingute jälgimine ja haldamine.
Ootused kandidaadile
- Väga heal tasemel tehnilised teadmised ja kogemused igas autode hooldusega seotud valdkonnas;
- Vähemalt 3-aastane varasem kogemus klienditeeninduses (eelistatult kõnekeskuses või autode varuosade ostu/müügiga tegelevas ettevõttes);
- Hea eesti- ja vene keele oskus;
- Selge ja sõbraliku hääletooni ning suurepärase kuulamisoskusega;
- Suhtlemisaldis, ootusega tahta ja osata arendada ning luua kliendisuhteid.
Ettevõte pakub
- Konkurentsivõimelist töötasu stabiilses ja arenevas rahvusvahelises ettevõttes;
- Lisaks tavasissetulekule ka boonuse teenimise võimalusi;
- Koolitusi;
- Ettevõttepoolseid omatöötaja soodustusi;
- Tõeliselt toredat ja sooja meeskonda;
- Võimalust ettevõttesiseselt areneda;
- Lõbusaid ja mitmekülgseid ühisüritusi.