
Vastamine sissetulevatele kõnedele ja klientide abistamine nende erinevate päringute lahendamisel
* Eesti, vene ja Inglise keelte valdamine heal tasemel
* Hea arvuti kasutamisoskus
* Kesk- või kõrgharidus
* Positiivsus, pingetaluvus ja abivalmidus suhtlemisel;
* Väga hea suhtlemisoskus
* Kiire õppimisvõime
* Valmisolek töötamiseks graafiku alusel (sh öösel).
Kasuks tuleb:
* Eelnev töökogemus kõnekeskuses või klienditeeninduse valdkonnas;
* Sõbralikku ja aktiivset kollektiivi
* Põhipalka
* Lisatasu vastavalt töötulemustele
* Väljaõpet töö teostamiseks
* Karjääri arendamise võimalusi
Telefoniside operaatorifirma mis tegutseb Eesti turul alates 1995 a. CSC Telecom-i kaubamärgi all. CSC Telecom-i gruppi kuuluvad ettevõtted peale Eestit tegutsevad Lätis ja Leedus. CSC Telecom omab diilereid 54 maailma riigis. CSC Telecom pakub telekommunikatsiooni teenuseid milliste spekter võib rahuldada iga ettevõtte vajadusi. Lisaks sideteenustele pakutakse kompleksset teenindust: alates kliendi individuaalsete vajaduste analüüsist ja konsultatsioonidest kuni telekommunikatsiooni võrkude projekteerimiseni ja süsteemide integreerimiseni