2023-08-23 14:48:55

Kõnekeskuse klienditeenindaja

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Teie tööülesanne on kiirelt ja professionaalselt nõustada kliente telefoni ja sms-i teel.

• vastab sissetulevatele kõnedele ja vajadusel helistab välja
• otsib andmebaasidest välja vajaliku teabe ja edastab selle helistajale
• vajadusel edastab info e-maili teel või suunab kõne edasi
• on ettevõtte visiitkaart – jätab kliendile esmamulje firmast, mida ta esindab

Ootused kandidaadile

• väga head suulist ja kirjalikku eesti ja vene keele oskust
• inglise keel tuleb kasuks
• keskharidust ning arvuti kasutamise oskust
• oskab esitada täpsustavaid küsimusi ja teha märkmeid;
• suudab töötada meeskonnas;
• on kiire ja täpne;
• omab võimet kiiresti erinevates süsteemides teavet leida;
• on selge ja meeldiva hääldusega;
• on valmis graafiku alusel töötama, sealhulgas ka öistes vahetustes

Ettevõte pakub

• võimalust arendada oma oskusi telefoniteeninduse valdkonnas ning osaleda koolitustel
• nooruslikku töökeskkonda ja kollektiivi
• rohket suhtlemist klientidega
• paindlikku tööaega ööpäevaringse graafiku alusel sõbralikus ja toetavas meeskonnas