
Kõnekeskuse juhataja
Töö kirjeldus
Kõnekeskuse töö korraldamine ja organiseerimine.
Tööajagraafikute ja inimressursside planeerimine, personaliga seotud küsimused.
Koostöö ja infovahetus rootsi kolleegidega.
Ootused kandidaadile
Hea rootsi keele oskus nii suuliselt kui kirjalikult.
Juhtivtöö kogemus.
Ettevõtlikkus, töötulemusele orienteeritus.
Kogemus eraettevõtlusest.
Tehniline taip telefoni- ja arvutisüsteemidel põhineva töö sujuvuse tagamiseks.
Kasuks tuleb majanduslik või tehniline kõrgem haridus
Ettevõte pakub
Huvitavat tööd ja head kogemust organiseerimisvaldkonnas.
Arenguvõimalusi ja eneseteostust.
Lisainfo
Samreis Eesti AS kuulub Rootsi firma Samres Group kontserni, kes on spetsialiseerunud eakate ja puuetega inimeste sõiduteenustele Rootsis. Kontserni käive on ca 800 mil EEK ja ca 200 st töötajast on 40 Tartu kõnekeskuses. Eesti töötajate ülesandeks on telefoni teel võtta vastu sõidutellimusi ja edastada need Rootsi arvuti teel. Töö toimub rootsi keeles.