2023-08-23 14:48:55

KLIENDITOE SPETSIALIST

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

KLIENDITOE SPETSIALISTI põhieesmärgiks on klientide asjatundlik, kliendisõbralik ja professionaalne nõustamine telefoni ja e-posti, mille tulemusel suureneb klientide rahulolu sh:
- Loob positiivse kliendikontakti, suhtleb kliendiga teenindusvalmilt ning selgitab välja kliendi vajadused;
- tagab kliendisõbraliku ning kliendikeskse teeninduse oma vastutusala piires;
- lahendab klientide pretensioonid oma vastutusala piires ja kaubandusalaseid õigusakte järgides, vajadusel edastab pretensioonid vastutavale töötajale;
- analüüsib klientidelt saadud tagasisidet ja edastab ettepanekud vastutavale töötajale vastavalt ettevõttes kehtestatud korrale.

Ootused kandidaadile

- Klienditeeninduse alased baasteadmised
- Suhete ja konfliktide juhtimise oskus
- Väga hea eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas
- Vene ja inglise keele oskus suhtlustasemel
- Väga head arvuti kasutamise oskust
- Kohusetundlikkust, empaatilisus, hoolivus, lahendustele orienteeritust, analüüsioskust, julgust, planeerimisoskust, täpsust, pingetaluvust ja loovust

Ettevõte pakub

- Noorusliku, aktiivset ja professionaalset meeskonda
- Huvitavat ja mitmekülgset tööd kasvavas ja arenevas ettevõttes
- Võimalust end arendada ja täiendada
- Mängida kandvat rolli Eesti ühe suurima e-toidupoe eduloos