Nõustab kasutajaid erinevate päringu- ja infosüsteemide toimingute ja kasutamise protsessis (sh äriregister, kinnistusraamat, e-arveldaja jt)
Vastab infotelefoni ja e-posti kaudu tulevate kliendipäringutele, sh suhtleb klientidega, nõustab, täidab tellimusi
Nõustab kliente lepingu sõlmimise protsessis
Väga head suhtlemis- ja eneseväljendusoskust
Raamatupidamisalaseid teadmisi
Eesti, vene ja inglise keele oskust kõrgtasemel
Head arvuti kasutamise oskust ja tehnilist taiplikust
Klienditeeninduse kogemust
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.