Töö kirjeldus
SINU PEAMISED TÖÖÜLESANDED ON:
- Leiad probleemidele kiireid ja kliendi jaoks mugavaid ning paindlikke lahendusi
- Programmide - Jira, Navision, Kasu, MenuKitt, Falckticket
- Peamine infoliin poodide ja kontori vahel, vajadusel töötajate juhendamine ja koolitamine
- Pidev süsteemide uuendus ja arendus
- Kohaneda kiiresti muudatustega
- Suhtlus koostöö partneritega ja nende töö koordineerimine
Ootused kandidaadile
MILLISED TEADMISED JA OSKUSED ON
SELLEL AMETIKOHAL VAJALIKUD:
- Orienteeritust kliendisõbralikkusele - sul on suur soov ja huvi teha tööd, mis on seotud klientide teenindamise, ärakuulamise ja neile sobivate lahenduste leidmisega
- Kogemused telefoni klienditeeninduses
- Baasteadmised MS Office, Excel
- Soov ja oskus seletada raskeid asju lihtsa keelega, mõelda loogiliselt
- Oskus töötada iseseisvalt ja olla otsustuskindel
- Oskad väga hästi eesti keelt, vene keelt ja suhtlustasandil Inglise keelt.
- Kasuks tuleb programmide - Jira, Navision, MenuKitt, Falckticket tundmine
Ettevõte pakub
UUELE TIIMILIIKMELE PAKUME:
- Ägedaid inimesi ja toetavaid kolleege
- Soodsat keskkonda heade ideede elluviimiseks
- Euroopa ühe edukaima ettevõtte - Reitan Groupi - teadmisi
- Erialaseid koolitusi ja võimalust areneda koos tööga
- Kaasaegseid töövahendeid
- Ettevõttes kehtivaid soodustusi
- Põnevaid ühisüritusi