Töö kirjeldus
Meie meeskonnaga on oodatud liituma klienditoe spetsialist, kelle peamiseks ülesandeks on klientide sujuv ja professionaalne teenindamine.
Sinu tööülesanded:
- igapäevane suhtlus klientidega (telefonis, e-posti ja muude kanalite kaudu);
- klientide vajaduste ja probleemide analüüsimine ning lahenduste leidmine;
- lisamüügi pakkumine ja klientide nõustamine toodete/teenuste osas;
- müügiosakonna toetamine igapäevastes tegevustes;
- dokumentide ja müügitellimuste töötlemine;
- eritellimuste käsitlemine ja koordineerimine;
- muud jooksvad ülesanded seoses klienditeeninduse ja müügiga.
Ootused kandidaadile
Ootused kandidaadile:
- varasem kogemus klienditeeninduses või müügitöös on eelis;
- hea suhtlemisoskus nii eesti kui ka vene keeles, inglise keele oskus tuleb kasuks;
- oskus tulla toime erinevate olukordade ja klientidega;
- täpsus, kohusetunne ja iseseisev töövõime;
- valmisolek õppida ja areneda koos ettevõttega.
- positiivne maailmavaade
Ettevõte pakub
Meie juures ootab Sind tööalane väljaõpe, mitmekülgsed koolitusvõimalused, kaasaegsed töövahendid, sõbralik ja ühtehoidev meeskond, tervise turgutus puuviljade ja Stebby näol, stabiilne ning arenev valdkond