Töö kirjeldus
Peamised ülesanded:
- Kvaliteetse e-apteegi ja apteegi klienditoe teenuse tagamine
- Tegutseda probleemsete olukordade lahendamisel professionaalselt, osutada klientidele kiiret abi
- Hoolitseda klientide tellimuste koordineerimise eest
- Koostada aruandeid igakuiste tulemuste, klientide arvu ja päringute kohta
- Süveneda ja mõista klienditoe teenuste protsessi
Ootused kandidaadile
Ootame teilt:
- Omad vähemalt 1-aastast töökogemust klienditoe alal
- Saad kiiresti aru, kuidas IT-süsteemid töötavad
- Oskad juhtida ja lahendada konfliktsituatsioone
- Sul on väga hea eesti, vene ja inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas
- Omad tugevat orientatsiooni tulemustele ja meeskonna eesmärkidele, oled vastutustundlik ja proaktiivne
Ettevõte pakub
Omalt poolt pakume:
- Väljakutsed professionaalseks arenguks rahvusvahelises ettevõttes
- Brutokuupalk sõltub kogemuste tasemest
- Ruumi loovusele ja algatusvõimele
- Suurepärased töötingimused ja võidukas meeskond
- Töökeskkonda, mis väärtustab professionaalsust, meeskonnatööd ja lihtsust
- Tervisekindlustust ja töötaja soodustusi e-apteegis
- Hea töögraafik (E-R) ja 8-tunnised vahetused