Töö kirjeldus
Sinu igapäevaste tööülesannete hulka kuulub sõbralik ja professionaalne kliendipäringute haldamine ja käsitlemine, kliendi tagasisidega tegelemine erinevates kanalites (telefon, e-mail, sotsiaalmeedia jm), klientide küsimustele ja muredele vastamine ning lahenduste pakkumine, koostöö teiste Lidli osakondadega.
Ootused kandidaadile
- omad eelnevat töökogemust jaekaubanduses, klienditoes või kõnekeskuses
- Sul on suurepärane suhtlemisoskus, loominguline ja kriitiline mõtlemine ning hea stressitaluvus
- valdad väga heal tasemel eesti keelt nii kõnes kui kirjas, inglise ja vene keelt suhtlustasandil
- oled loomult iseseisev, empaatiline, positiivne ja õppimishimuline
- Sul on võime töötada kiires ja dünaamilises töökeskkonnas
Ettevõte pakub
Lidl Eesti pakub Sulle väärtuslikku töökogemust rahvusvahelises ettevõttes, kaasaegset töökeskkonda uues Tammsaare Ärimajas, karjääri- ja arenguvõimalusi, motivatsioonipaketti ning väljaõppeks vajalikke koolitusi.
Kandideeri läbi CV Keskuse, küsi lisateavet telefonil 5058184,
CV Keskuse värbamiskonsultant Janar Eenlo.