
Klienditoe insener
Töö kirjeldus
klientide tehniline nõustamine;
tehniliste probleemide tuvastamine, lokaliseerimine ja õigeaegne lahendamine, vajadusel koostöö tootearendusega;
uute IT- ja sidelahenduste juurutamise projektides osalemine.
Ootused kandidaadile
kõrgem IT- või telekommunikatsioonialane haridus;
väga hea inglise keele oskus (kõnes ja kirjas);
head teadmised andmeside võrkudest;
teadmised ja praktiline kogemus UNIX (Sun Soleris või HP-UX) serverite administreerimisest;
teadmised ja praktiline kogemus ruuterite konfigureerimisest ja administreerimisest;
tahe omandada kiiresti teadmisi uute tehnoloogiliste lahenduste ning tööriistade kasutamise kohta;
organiseerimisvõime ja valmisolek meeskonnatööks;
võimalus vajadusel töötada paindliku töögraafiku alusel.
Kasuks tuleb:
eelnev inseneritöö kogemus tehnilise toe või klienditoe valdkonnas;
kõrge enesemotivatsioon töötamaks väljakutseid esitavas ning kiiresti arenevas valdkonnas;
eelnev Netscreen tulemüüride administreerimise kogemus.
Ettevõte pakub
koolitust;
huvitavat ja eneseteostusevõimalusi pakkuvat tööd;
tööga kaasnevaid ametireise.